Subject: Üliõpilasvahetuse sponsorluse taotlus
From: Eesti Õigusteaduse Üliõpilaste Liit <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Mon, 4 Dec 2023 08:00:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Teile manusena taotluse II Eesti Õigusteaduse Üliõpilaste Liidu 
üliõpilasvahetuse korraldamise toetamiseks.

Juhul, kui Teil tekib pärast manusega tutvumist täiendavaid küsimusi, vastan 
meeleldi.

Lugupidamisega

Karl-Enrik Kriis

Eesti Õigusteaduse Üliõpilaste Liit
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Koduleht: oigusliit.eu <http://oigusliit.eu>
Jälgi meid: LinkedIn 
<https://ee.linkedin.com/company/estonian-law-student-union> , Facebook 
<https://www.facebook.com/oigusliit> , Instagram 
<https://www.instagram.com/eestiouliit/>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4xZus_doewi-VIh5xyKf6hhJNBuDCA8UaYXCekpYZLdGMqP6Ri9sDFwzfCvSCS3kA8tKJSc7Wc>